Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

dinsdag 22 december 2009

Arnhem - Kuala Lumpur

We vertrekken op de 17e aan het eind van de middag. De sneeuw zorgt voor de nodige vertraging. Rond 18:00u vertrekt de ICE naar Frankfurt. Net in Duitsland sneeuwt het niet meer maar zorgt een defecte trein er voor dat we in een andere ICE over moeten stappen. Uiteindelijk komen we met een klein uur vertraging in Frankfurt aan.
In een proma hotelbed geslapen en de volgende morgen konden we lekker uitslapen. Om 12u zittem we in een relatief oude Boeing 747-200. Helaas hebben we geen raampje maar we zitten midden in het vliegtuig. 11,5 uur vliegen met weinig beenruimte en een permanent klagende zwitser naast me. De verwarming bleek net zoals de board-tv het niet goed te doen. De reis duurt zo erg lang en om 7u Landen we veilig op het vliegveld in Kuala Lumpur.
Omdat onze volgende vlucht pas 's avonds gaat, besluiten we met een treintje naar het centrum te gaan. Vanaf Central Station met de monorail naar het hoogste gebouw ter wereld. Daarna naar de mall in de Golden Triangle en naar Chinatown.

Tropisch warm en 'jet-legged' voor het KLCC

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 opmerkingen:

  1. het is 1ste Kerstdag in 3Bergen Gisteren heeft Eveline mij opgehaald heel fijn want ik had zo veel spullen Gisteren avond hadden we kerstkadoos Laat ik nou een prachtig foto toestel krijgen eens sonie en nog wat en nog 2 kleine olifantjes erg leuk het was een gezellige avond buiten was het koud en er was ijzel spekglad toen ik al in bed lag om 1145 uur riep Eveline mij er was een mail van Govert en Robben Wat leuk en eng Op aanwijzigingen van EVeline heb ik een mailtje gemaakt die Toon vanmorgen heeft verstuurd .En van daag heb ik alles gelezen van jullie .Erg leuk.Net weer geleerd van Toon waar de .... zitten en nog andere dingen.Een fijne 2kerstdag toegewenst.Vandaag is Robben in Holland jarig.HOOP SPOEDIG WEER VAN JULLIE TE HOREN. WAAROM IK NU WEER MET ALLEMAAL GROTE LETTERS SCHRIJF? MOET DUS NOG VEEL LEREN DAG LIEVE ALLEMAAL HOU VAN JULLIE EN MIS JE ALLEMAAL.FLORIS KOMT ZONDAG AVOND PAS THUIS VAN EEN SKIVAKANTIE IN OOSTENRIJK .DAAAAAAGGG.MAMA OMA CARLA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Correctie.
    Het gebouw in Kuala Lumpur was ooit het hoogste gebouw. Het staat nu nog in de top5. Inmiddels zijn er al weer andere recordhouders bv. in Sjanghai. En ook het vorige week geopende gebouw in Dubai dat zoals Tjeerd aangaf nu het hoogste gebouw is.

    BeantwoordenVerwijderen