Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

donderdag 24 december 2009

Skytower

Door de tussenstop in Kuala Lumpur valt de jetleg mee. Na een goede nacht gaan we maandag naar het centrum van Auckland en ach... dan spring je natuurlijk maar meteen van de Skytower. Een sprong van 192 meter. Geen tijd voor angst want je bent er in ca. 11 seconden. Pas daarna sta je te trillen op je benen.

Robben en ik zijn allebei naar beneden gesprongen. Robben als eerste, want dan ziet hij niet hoe bang ik ben...
Een paar minuten later komen we bij met een kopje Starbucks.
We gaan weer omhoog. Nu samen met Anna voor een Skywalk. Dat is een rondje bovenop de toren buiten om in de open lucht. Wederom ga ik als laatste, dit keer knikken mijn knieen dusdanig dat ik nauwelijks meer kan lopen. Ik durf nauwelijks te kijken dus van het prachtige uitzicht kan ik nauwelijks genieten. Vooral mijn nichtje Anna valt op door wat ze allemaal zo maar durft. Robben en ik vinden dit eigenlijk nog enger dan de sprong. Bij de walk heb je namelijk veel meer tijd om bang te worden.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

  1. ik weet niet wat ik lees wat eng allemaal gelukkig wist ik het niet en lag ik lekker te slapen tydens jullie sprong en tower wandeling ik ben nu in 3 bergen we hebben nog steeds erge kou en sneeuw in europa lieve robben heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag mooie kerstdagen toegewenst en goeie start met de tocht wees aub heeeeeeeel voorzichtig en pas goed op elkaar ik wil jullie graag weer heel terug zien bij eveline kan ik elke dag jullie belevenissen lezen erg leuk liefs en groeten voor allen carla mama oma dag
    heel veel plezier ( PS verzonden via Toon's Gmail)

    BeantwoordenVerwijderen