Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

donderdag 25 maart 2010

Kitzbühel dag 3

Woensdagavond laat arriveert Han als laatste van de club. We zijn nu met 24 man compleet.
We brengen de avond door met onder andere YouTube filmpjes en het uitwisselen van wijsheden. Ik heb er een paar genoteerd:

Wat mensen fout doen, dat weten ze meestal we. Het is dus beter te benadrukken wat ze goed doen (van een oude skilereaar en onthouden door Hans).

Als je niets doet lost de crisis vanzelf op (van een oude tafelaar).

Donderdag morgen zijn we weer vroeg op en zitten we om 8:30u weer in de gondel. Het is weer prachtig weer. Nog warmer dan woensdag. Op een terrasje loopt de temperatuur uit de wind lekker op. We horen dat het weer in Nederland lekker is, maar dat kan hier vast niet tegen op.


Ik voel mijn benen inmiddels goed en doe het vandaag een beetje rustig aan. We skiën tot in het dorp waar we tegen vieren aankomen.


Al drie dagen fantastisch ski weer gehad. Ik heb al heel wat factor 50 gesmeerd.


Morgen (vrijdag) is er geen blog.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten