Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

zaterdag 27 maart 2010

Kitzbühel dag 4 + terugreis

Vrijdags hangen er een paar wolken in de lucht en is het iets koeler. Boven op de berg is het nog steeds prachtig weer. Het waait iets harder. Ik doe het vandaag samen met Ad wat rustiger aan. Ik voel mijn benen namelijk inmiddels goed.
Tussen de middag hebben we weer een lekker terrasje gevonden en ik geniet van een bordje spaghetti met knoflook en olijfolie.


Tegen een uur of drie ben ik weer terug in het dorp. Net als hij zijn skies ingeleverd heeft komt Walter erachter dat hij zijn rugzak op het terrasje heeft laten liggen. Die kan dus meteen weer terug met de gondel omhoog.
Bert probeert nog een foto te maken van een vogeltje dat je ook zo van het internet kan halen.


We borrelen voor het eten en 's avonds laat Gerard een mooie kaart truuk zien. Het regent nu behoorlijk en we genieten van het feit dat we zulk mooi weer hebben gehad de afgelopen dagen.
Zaterdag morgen worden we al vroeg gewekt door Olaf en Rob omdat ze al snel weer naar huis willen. Na een snel ontbijt zitten we om kwart over acht al weer in de auto.


De terugreis verloopt voorspoedig. Het is vooral erg druk op de andere baan richting het zuiden. Onderweg kijken we een film 'the guilty'. Vanaf Wurzburg zijn er een paar buien. Rond vijf uur zijn we weer thuis nog keurig op tijd voor het diner. Het jaarlijkse ski uitje is weer voorbij.
Zondagmorgen is het tijd voor een rustig duurloopje om mijn benen weer te ontzuren.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten