Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

donderdag 7 november 2013

Hey, you found me!

Het is weliswaar geen buitenlandse reis, maar het was toch wel een heel bijzonder avontuur dat ik dit blog alsnog toe wil toevertrouwen. Het is alweer even geleden ook.

Het was op een mooie zondagmorgen 5 mei 2013. Toen ik in mijn slaapkamer ontwaakte en mijn ogen opende keek ik naar deze ballon die op ongeveer 20cm van mijn hoofd zweefde.
Hij was afkomstig van een Belgisch meisje dat de dag ervoor communie heeft gedaan en op haar feestje een ballon heeft opgelaten.
Deze ballon is vervolgens door de nacht zo'n 180 km naar het noorden gevlogen om de volgende morgen stilletjes door de openslaande balkondeuren van mijn slaapkamer te vliegen en vlak naast mijn hoofd tot rust te komen en te wachten opdat ik wakker word.
Wonderlijk niet?

Het kaartje dat eraan hangt is van Karlijn en ze is een blijkbaar een fan van Justin Bieber. Ik heb haar een felicitatiekaartje met daarop de foto van haar ballon gestuurd met de tekst: "Hey, you found me!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten