Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

donderdag 17 december 2009

Afronden en voorbereiden


De avond voor ons vertrek heeft Robben het kerstgala van zijn school. Hij ziet er picobello uit vind je niet?

Ik ben vandaag druk bezig geweest om de laatste restjes op mijn werk af te ronden. Het valt toch tegen hoeveel kleine dingetjes allemaal bij elkaar aan tijd kosten.

En zo ziet het er donderdagmorgen de 17e uit. Het begint juist te sneeuwen!
Via de twitter lees ik dat er in het noorden al langer sneeuwt en er een dik pak ligt.
Ik pak mijn koffer in en moet nog een aantal laatste eindjes mail en admistratie afwerken.
Vanmiddag pakken we de ICE naar Frankfurt. Daar duiken we in een hotelletje en moeten er morgenochtend dan al weer vroeg uit om de vlucht te halen.

Dikke kans dat ik tot zondag geen updates kan doen op dit blog. Want dan zijn we er pas.
Tot in Auckland!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten