Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

donderdag 14 januari 2010

Weer terug

We vertrekken met 25 min. vertraging uit Kuala Lumpur. Dit keer hebben we wel een plekje bij het raam. Mooie plekken op de eerste rij direct achter de business class. Aan het raampje hadden we echter niet veel want het was de gehele vlucht donker, maar de extra centimeters beenruimte zijn heerlijk.
De tegenwind zorgt ervoor dat we de vertraging niet inlopen. Bij aankomst in Frankfurt komt de ene koffer als één van de eerste op de band. De andere echter als één van de laatste zodat we moeten haasten om de ICE trein naar Arnhem te halen.


We rijden door een mooi sneeuwlandschap en komen om 10:30 aan in Arnhem.
Daar staan onze dames (Maaike, Olivia en Lisanne) klaar om ons in dikke winterjassen te helpen.


Thuisgekomen brunchen we en pakken we de koffers uit tijdens de verhalen, filmpjes en foto's. Verder krijgt onze Possum een plekje.



De reis is nu echt afgelopen.

Na de snert heb ik om 7pm een dipje. Met kunst en vliegwerk kan ik tot 10:30pm wakker blijven. Daarna een warme douche en naar bed. Meteen in het ritme is het beste om snel van een jetlag af te komen dus de volgende morgen om 6:30am opstaan en meteen maar naar m'n werk dus.

Het blog over onze NZ reis is nu klaar.
Het zou leuk zijn als je nog reageert op de gepubliceerde verhalen. Er komen alleen geen nieuwe meer bij. Ik dank iedereen voor de interesse en bijdragen.

Tot een volgende keer!


- Posted using the train from my iPhone

Location:Doctor Hartogsweg,Ede,Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten