Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

dinsdag 23 maart 2010

naar Kitzbühel

Dinsdagavond 22 maart rond 23:00pm rijden we (Olaf, Berend Jan, Rob en ik) uit Arnhem richting Oostenrijk. We gaan met een stel tafelvrienden volgens een oud gebruik aan het eind van het seizoen nog even een paar dagen skiën. We hebben een Chalet in Kitzbühel gehuurd.

Vlak na middernacht doe ik tot een uur of 4 een tukje op de achterbank. Om 4 uur neem ik na een kop koffie, vlak voor Neurenberg het stuur over. Bekend terrein voor mij. Terwijl iedereen slaapt komen oude herinneringen boven uit 1987 toen ik hier een jaar woonde en werkte bij Siemens. Rond 5 uur rij ik voorbij de Audi fabriek in Ingolstadt, waar Maaike en ik toen 's zomers een knalrode fonkelnieuwe auto op hebben gehaald.
Kwart over 6 stoppen we vlak voor de Oostenrijkse grens om een vignet te kopen en geef ik het stuur weer over aan Olaf voor het laatste uurtje. Het is inmiddels licht geworden en de eerste bergen zien er prachtig uit.


Om 7:30u zijn we bij Wenschalet Linda en schuiven we aan de ontbijttafel aan.
Robert, Frits, Jan Willem en Willem Jan zijn maandag al gearriveerd en kijken nog wat slaperig uit hun ogen.
Na het ontbijt gaan we, geheel volgens de traditie, meteen naar de ski lift. Het is prachtig weer en we skiën tot ca. 12:30u. Mooie vlakke pistes en zo door de week is het ook lekker rustig. Het valt me reuze mee hoe het skiën nog gaat.


Daarna liggen we nog lekker op een strandstoel en eten we een stevige lunch. Om 15:00u gaan we weer terug naar het chalet, terwijl de andere 4 nog door skiën. Een lekkere douche en nu is het 16:30 en dicht ik dit blog.

Mijn telefoon doet het niet, maar met WiFi ben ik bereikbaar via ping, twitter of e-mail.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten