Geachte bezoeker

Mocht er in dit blog een link niet werken, meldt me dat dan graag even via een mailtje naar govert@riksen.tk of in een reactie op mijn nieuwste bericht.
Veel leesplezier gewenst bij mijn reisavonturen op dit blog!

vrijdag 13 juli 2012

Hallo, ik ben er weer!

Even testen of het blog nog werkt na al die tijd. Eerst de app de-installeren en daarna opnieuw installeren. Zo te zien werkt alles nu weer.

Tsja, het heeft even geduurd... Er is veel gebeurd sinds de vorige reis naar NZ. Als je wilt weten hoe het mij het afgelopen jaar is vergaan, kijk dan even naar het filmpje AllOfMe op dit blog (rechts bij de favorieten).
Reisverhalen heb ik sinds de vorige bijdrage niet gehad. Gelukkig ben ik er weer en gaat daar nu verandering in komen.
We gaan namelijk weer op reis... zeilen!


Om vast in de stemming te komen plaats ik een prachtige sfeerfoto. In alle vroegte gemaakt onderweg naar de wedstrijden in Langweer afgelopen april. (de foto is gemaakt door Remco, een bemanningslid van ons skûtsje). Deze foto vind ik zo fantastisch mooi. Het lijkt wel een schilderij. De volgende foto heb ik zelf gemaakt vorig jaar vlak voor de wedstrijdweek in Hylpen (Hindeloopen).


De zeilen van ons skûtsje blijven voor mij voorlopig nog even ingepakt. Deze zomer ga ik niet de hele zomer op het skûtsje in Friesland, maar met het hele gezin naar....
Dit jaar hebben we een droomvakantie geboekt, allemaal te volgen op mijn eigen domein: www.riksen.tk

Later meer...

Govert

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten